Możliwość prezentowania i wyświetlana zdarzeń zapisanych w systemie w formie listy.
Możliwość analizy zadań pod kątem etapu ich wykonania. Zadania po upływie zadanego terminu wyświetlają się na czerwono.
Możliwość analizy zadań i ich grupowania pod kątem kontrahenta, projektu, sprawy, użytkownika.
Aplikacja Terminarz daje możliwość szybkiego nawigowania oraz filtrowania informacji za pomocą: paneli nawigacyjnych, pasków narzędzi, listy zadań, filtrów (zadania własne, zadania zlecone, zadania zlecone przez innych).
Możliwość tworzenia planu dnia. Wszystkie spotkania, rozmowy telefoniczne, pisma, sprawy do załatwienia wyświetlają się w formie czytelnej listy dla danego użytkownika.
Możliwość tworzenia zadań cyklicznych, które automatycznie dodają się do planu dnia i kalendarza.
Umożliwiono analizę wszystkich zdarzeń zaplanowanych w systemie, niezależnie od tego, czy zostały one powiązane z kontrahentem, sprawą lub projektem.
Możliwość dodawania zadań lub zdarzeń bezpośrednio z poziomu kalendarza oraz z poziomu sprawy.
Możliwość szybkiego nawigowania oraz filtrowania informacji za pomocą: pasków narzędzi, filtrów (np. priorytet, spotkanie, termin), siatki kalendarza (dzień, tydzień roboczy, miesiąc).
Możliwość wyświetlania kalendarza innym, upoważnionym osobom (np. zwierzchnikowi). W tym wypadku kalendarze różnych osób wyświetlają się w różnych kolorach.
Możliwość współdzielenia kalendarza przez poszczególne osoby lub grupy (np. osoby pracujące nad tym samym projektem).
Możliwość dodawania zdarzeń prywatnych, niewidocznych nawet dla zwierzchników i osób, którym udostępniono kalendarz.
Możliwość dodawania zdarzeń za pomocą intuicyjnego Formularza Zdarzenia.
Możliwość ustawiania przypomnienia o terminie załatwienia zadania lub sprawy.
Możliwość dodawania komentarzy do poszczególnych zadań, także przez inne osoby mające dostęp do kalendarza (zakładka Komentarze).
Nadano pracownikom loginy i hasła do systemu, dzięki czemu mają oni dostęp do spraw zgodnie ze stanowiskiem i obowiązkami, które pełnią w firmie.
Stworzono jednolity elektroniczny rzeczowy wykaz akt i umożliwiono dodawanie wirtualnych teczek ułatwiających zdalne zarządzanie sprawami i projektami.
Wszystkie firmowe obowiązki podzielono na kategorie, działy i osoby odpowiedzialne za ich załatwienie.
Umożliwiono współdzielenie tematów poprzez nadanie uprawnień do spraw, zadań, teczek, dokumentów.
Umożliwiono prowadzenie zdalnej dyskusji na temat sprawy, poprzez dodawanie komentarzy i uwag do projektów, dokumentów, zadań, niezależnie od siebie.
Umożliwiono zdalną kontrolę nad projektem poprzez kartotekę, w której zapisywane są wszystkie zdarzenia związane z realizacją tego projektu, np. terminy spotkań, tworzenie dokumentów, wykonywanie zadań, rozmowy telefoniczne.
Umożliwiono szybkie dodawanie, edytowanie i usuwanie zdarzeń z poziomu spraw, projektów, terminarza lub kalendarza.
System powiadomień w postaci alertów informujących o tym, że w sprawie pojawiło się nowe zdarzenie, np. dodano e-mail lub pismo, zlecono zadanie.
Umożliwiono intuicyjne nawigowanie oraz filtrowanie informacji za pomocą: pasków narzędzi, filtrów (np. teczki, działy, sprawy zlecone, sprawy udostępnione), listy spraw, grupowania spraw.
Stworzono moduł wewnętrznej poczty elektronicznej dostępnej wewnątrz firmowej platformy.
Wprowadzono jednolity rejestr i nazewnictwo użytkowników poczty.
Umożliwiono tworzenie i wysyłanie korespondencji wychodzącej w sposób elektroniczny.
Umożliwiono przypisywanie poszczególnych wiadomości do odpowiednich spraw.
Umożliwiono zapisywanie załączników bezpośrednio w systemie bez konieczności ściągania ich na dysk komputera.
Umożliwiono przesyłanie powiadomień o otrzymanej wiadomości innym użytkownikom systemu.
Otoczono moduł poczty opieką serwisową.
Wprowadzono bezpieczny filtr antyspamowy.
Nadano pracownikom loginy i hasła do systemu, dzięki czemu mają oni dostęp do skrzynek elektronicznych zgodnie ze stanowiskiem i obowiązkami, które pełnią w firmie.
Dostosowano elektroniczny obieg korespondencji elektronicznej do istniejącej struktury organizacyjnej firmy.
Współdzielenie poczty elektronicznej przez osoby obsługujące ten sam adres, np. firmowy e-mail.
Umożliwiono tworzenie faktury bezpośrednio z wiadomości e-mailowej.
Ułatwiono porządkowanie spraw firmowych poprzez możliwość załączania wiadomości do spraw