fbpx
Moduły nieaktywne

Moduły nieaktywne (6)

piątek, 09 lipca 2021 14:00

Powiadomienia SMS

  • Możliwość ustawienia powiadomień w formie wiadomości SMS o wykonanym zadaniu lub o nieprawidłowościach.
  • Możliwość ustawiania cyklicznych wiadomości SMS.
  • Możliwość ustawienia konkretnych parametrów, po uzyskaniu lub przekroczeniu których powinien zostać wysłany SMS.
  • Możliwość kształtowania treści wiadomości SMS w zależności od kontrolowanego zadania.
  • Możliwość tworzenia zbiorów osób, do których dany SMS ma zostać wysłany.
piątek, 09 lipca 2021 14:00

Terminarz

  • Możliwość prezentowania i wyświetlana zdarzeń zapisanych w systemie w formie listy.
  • Możliwość analizy zadań pod kątem etapu ich wykonania. Zadania po upływie zadanego terminu wyświetlają się na czerwono.
  • Możliwość analizy zadań i ich grupowania pod kątem kontrahenta, projektu, sprawy, użytkownika.
  • Aplikacja Terminarz daje możliwość szybkiego nawigowania oraz filtrowania informacji za pomocą: paneli nawigacyjnych, pasków narzędzi, listy zadań, filtrów (zadania własne, zadania zlecone, zadania zlecone przez innych).
  • Możliwość tworzenia planu dnia. Wszystkie spotkania, rozmowy telefoniczne, pisma, sprawy do załatwienia wyświetlają się w formie czytelnej listy dla danego użytkownika.
  • Możliwość tworzenia zadań cyklicznych, które automatycznie dodają się do planu dnia i kalendarza.
piątek, 09 lipca 2021 13:59

Kalendarz

  • Wprowadzono zdalne zarządzanie czasem pracy.
  • Umożliwiono analizę wszystkich zdarzeń zaplanowanych w systemie, niezależnie od tego, czy zostały one powiązane z kontrahentem, sprawą lub projektem.
  • Możliwość dodawania zadań lub zdarzeń bezpośrednio z poziomu kalendarza oraz z poziomu sprawy.
  • Możliwość szybkiego nawigowania oraz filtrowania informacji za pomocą: pasków narzędzi, filtrów (np. priorytet, spotkanie, termin), siatki kalendarza (dzień, tydzień roboczy, miesiąc).
  • Możliwość wyświetlania kalendarza innym, upoważnionym osobom (np. zwierzchnikowi). W tym wypadku kalendarze różnych osób wyświetlają się w różnych kolorach.
  • Możliwość współdzielenia kalendarza przez poszczególne osoby lub grupy (np. osoby pracujące nad tym samym projektem).
  • Możliwość dodawania zdarzeń prywatnych, niewidocznych nawet dla zwierzchników i osób, którym udostępniono kalendarz.
  • Możliwość dodawania zdarzeń za pomocą intuicyjnego Formularza Zdarzenia.
  • Możliwość ustawiania przypomnienia o terminie załatwienia zadania lub sprawy.
  • Możliwość dodawania komentarzy do poszczególnych zadań, także przez inne osoby mające dostęp do kalendarza (zakładka Komentarze).
piątek, 09 lipca 2021 10:17

OCR

  • Możliwość automatycznego sczytywanie dokumentów.
  • System rozpoznaje dane nagłówkowe faktury.
  • Możliwość automatycznego tworzenia nowego kontrahenta z bazy GUS.
  • Automatyczna weryfikacja z białą listą.
piątek, 09 lipca 2021 10:16

Zdalna praca grupowa

  • Nadano pracownikom loginy i hasła do systemu, dzięki czemu mają oni dostęp do spraw zgodnie ze stanowiskiem i obowiązkami, które pełnią w firmie.
  • Stworzono jednolity elektroniczny rzeczowy wykaz akt i umożliwiono dodawanie wirtualnych teczek ułatwiających zdalne zarządzanie sprawami i projektami.
  • Wszystkie firmowe obowiązki podzielono na kategorie, działy i osoby odpowiedzialne za ich załatwienie.
  • Umożliwiono współdzielenie tematów poprzez nadanie uprawnień do spraw, zadań, teczek, dokumentów.
  • Umożliwiono prowadzenie zdalnej dyskusji na temat sprawy, poprzez dodawanie komentarzy i uwag do projektów, dokumentów, zadań, niezależnie od siebie.
  • Umożliwiono zdalną kontrolę nad projektem poprzez kartotekę, w której zapisywane są wszystkie zdarzenia związane z realizacją tego projektu, np. terminy spotkań, tworzenie dokumentów, wykonywanie zadań, rozmowy telefoniczne.
  • Umożliwiono szybkie dodawanie, edytowanie i usuwanie zdarzeń z poziomu spraw, projektów, terminarza lub kalendarza.
  • System powiadomień w postaci alertów informujących o tym, że w sprawie pojawiło się nowe zdarzenie, np. dodano e-mail lub pismo, zlecono zadanie.
  • Umożliwiono intuicyjne nawigowanie oraz filtrowanie informacji za pomocą: pasków narzędzi, filtrów (np. teczki, działy, sprawy zlecone, sprawy udostępnione), listy spraw, grupowania spraw.
  • Stworzono czat grupowy umożliwiający rozmowę online.
piątek, 09 lipca 2021 10:15

Bezpieczna poczta elektroniczna

  • Stworzono moduł wewnętrznej poczty elektronicznej dostępnej wewnątrz firmowej platformy.
  • Wprowadzono jednolity rejestr i nazewnictwo użytkowników poczty.
  • Umożliwiono tworzenie i wysyłanie korespondencji wychodzącej w sposób elektroniczny.
  • Umożliwiono przypisywanie poszczególnych wiadomości do odpowiednich spraw.
  • Umożliwiono zapisywanie załączników bezpośrednio w systemie bez konieczności ściągania ich na dysk komputera.
  • Umożliwiono przesyłanie powiadomień o otrzymanej wiadomości innym użytkownikom systemu.
  • Otoczono moduł poczty opieką serwisową.
  • Wprowadzono bezpieczny filtr antyspamowy.
  • Nadano pracownikom loginy i hasła do systemu, dzięki czemu mają oni dostęp do skrzynek elektronicznych zgodnie ze stanowiskiem i obowiązkami, które pełnią w firmie.
  • Dostosowano elektroniczny obieg korespondencji elektronicznej do istniejącej struktury organizacyjnej firmy.
  • Współdzielenie poczty elektronicznej przez osoby obsługujące ten sam adres, np. firmowy e-mail.
  • Umożliwiono tworzenie faktury bezpośrednio z wiadomości e-mailowej.
  • Ułatwiono porządkowanie spraw firmowych poprzez możliwość załączania wiadomości do spraw

Kontakt

KORSOL” Sp. z o.o.

ul. Młyńska 8/1, 41-803 Zabrze

 Korsol wspiera:

Kornel Grzywocz

W sprawie biznesowej
skontaktuj się ze mną.

Kornel Grzywocz

  +48 601 501 386
  kornel.grzywocz@korsol.pl